Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Katarzyna Biała - Katarzyna Biała, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Katarzyna Biała (CEIDG)
Katarzyna Biała prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KATARZYNA BIAŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ŻWIRKI I WIGURY 5, PL-18-200, WYSOKIE MAZOWIECKIE. Główny zakres działalności Katarzyna Biała to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KATARZYNA BIAŁA: 7221269690. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KATARZYNA BIAŁA: 450180730.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna Biała
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KATARZYNA BIAŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio