Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA GOLAB MATEUSZ GOŁĄB - MATEUSZ GOŁĄB, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-07-31
Działalność gospodarcza MATEUSZ GOŁĄB (CEIDG)
MATEUSZ GOŁĄB prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA GOLAB MATEUSZ GOŁĄB, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem FLORIAŃSKA 62, PL-37-522, SZÓWSKO. Główny zakres działalności MATEUSZ GOŁĄB to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z pakowaniem, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. NIP FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA GOLAB MATEUSZ GOŁĄB: 7922154318. REGON FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA GOLAB MATEUSZ GOŁĄB: 180553601.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ GOŁĄB
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA GOLAB MATEUSZ GOŁĄB
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld