Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GABRIELA ANDRYSKOWSKA - Gabriela Andryskowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Gabriela Andryskowska (CEIDG)
Gabriela Andryskowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GABRIELA ANDRYSKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HANDLOWA 8B6, PL-84-300, LĘBORK. Główny zakres działalności Gabriela Andryskowska to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykończanie wyrobów włókienniczych, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GABRIELA ANDRYSKOWSKA: 8411007195. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GABRIELA ANDRYSKOWSKA: 220701590.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Gabriela Andryskowska
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GABRIELA ANDRYSKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.