Zarząd firmy Firma Handlowo -Usługowa Farmwit Tomasz Witkowski - Tomasz Witkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Witkowski (CEIDG)
Tomasz Witkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA FARMWIT TOMASZ WITKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem STRZELCE MAŁE 77, PL-97-515, MASŁOWICE. Główny zakres działalności Tomasz Witkowski to Działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną (PKD główne: 01.61.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: odprowadzanie i oczyszczanie ścieków, sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet. NIP FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA FARMWIT TOMASZ WITKOWSKI: 7722191214. REGON FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA FARMWIT TOMASZ WITKOWSKI: 384436783.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Witkowski
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA FARMWIT TOMASZ WITKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby