Zarząd firmy Firma-Handlowo-Usługowa FANSPORT Mirosław Gwóźdź - Mirosław Gwóźdź, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-04-01
Działalność gospodarcza Mirosław Gwóźdź (CEIDG)
Mirosław Gwóźdź prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA-HANDLOWO-USŁUGOWA FANSPORT MIROSŁAW GWÓŹDŹ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RZECZNA 3, PL-39-200, DĘBICA. Główny zakres działalności Mirosław Gwóźdź to Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.72.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet. NIP FIRMA-HANDLOWO-USŁUGOWA FANSPORT MIROSŁAW GWÓŹDŹ: 8721988655. REGON FIRMA-HANDLOWO-USŁUGOWA FANSPORT MIROSŁAW GWÓŹDŹ: 18114144400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mirosław Gwóźdź
Więcej informacji o FIRMA-HANDLOWO-USŁUGOWA FANSPORT MIROSŁAW GWÓŹDŹ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych