Firma Firma Handlowo-Usługowa EURO HANDEL Jadwiga Orzechowska
| Adres | 333, PL-33-300, LIBRANTOWA | |
| Województwo | małopolskie | |
| Adres e-mail |
|
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet | ||
Działalność PKD:
Firma FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA EURO HANDEL JADWIGA ORZECHOWSKA została założona 2021-02-01 i obecnie mieści się przy 333, PL-33-300, LIBRANTOWA. Działalność firmy została zawieszona od 2025-01-01. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Firma Handlowo-Usługowa EURO HANDEL Jadwiga Orzechowska (REGON 38797037100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
