Firma FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DOR - FIN AGNIESZKA KRUK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL78 1090 1926 0000 0001 0627 0087
|
Działalność PKD:
Firma FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DOR - FIN AGNIESZKA KRUK została założona 2007-01-01 i obecnie mieści się przy UL. KARKONOSKA 59B, PL-58-570, JELENIA GÓRA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, agencje inkasa i biura kredytowe, doradztwo związane z zarządzaniem, pośrednictwo w działalności gospodarczej, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała indywidualna działalność usługowa, przetwarzanie danych i hostingowe, różny usługi indywidualne, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DOR - FIN AGNIESZKA KRUK (REGON 02019910900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.