Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA,,BINGO ANDRZEJ MIKŁASZ - Andrzej Mikłasz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Mikłasz (CEIDG)
Andrzej Mikłasz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA,,BINGO ANDRZEJ MIKŁASZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-09-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BIESZCZADZKA 44, PL-37-740, BIRCZA. Główny zakres działalności Andrzej Mikłasz to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego. NIP FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA,,BINGO ANDRZEJ MIKŁASZ: 7921087324. REGON FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA,,BINGO ANDRZEJ MIKŁASZ: 180877344.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Mikłasz
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA,,BINGO ANDRZEJ MIKŁASZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje