Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ANNA KUKIEŁA - ANNA KUKIEŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA KUKIEŁA (CEIDG)
ANNA KUKIEŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ANNA KUKIEŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-04-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻELAZNA 5117, PL-53-427, WROCŁAW. Główny zakres działalności ANNA KUKIEŁA to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi. NIP FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ANNA KUKIEŁA: 8941999715. REGON FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ANNA KUKIEŁA: 02210946400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA KUKIEŁA
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ANNA KUKIEŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.