Zarząd firmy Firma Handlowo-Usługowa ANDOM Andrzej Półchłopek - Andrzej Półchłopek, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-01
Działalność gospodarcza Andrzej Półchłopek (CEIDG)
Andrzej Półchłopek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDOM ANDRZEJ PÓŁCHŁOPEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-11-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DOLIŃSKA 16, PL-38-420, KORCZYNA. Główny zakres działalności Andrzej Półchłopek to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, pozostałe sprzątanie i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDOM ANDRZEJ PÓŁCHŁOPEK: 6841044068. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDOM ANDRZEJ PÓŁCHŁOPEK: 370030767.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Półchłopek
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDOM ANDRZEJ PÓŁCHŁOPEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld