Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA ANGELINA AGNIESZKA ZAPAŁA - AGNIESZKA ZAPAŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA ZAPAŁA (CEIDG)
AGNIESZKA ZAPAŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA ANGELINA AGNIESZKA ZAPAŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-09-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WILKA KRUSZELNICKIEGO 218, PL-25-669, KIELCE. Główny zakres działalności AGNIESZKA ZAPAŁA to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: ruchome placówki gastronomiczne, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA ANGELINA AGNIESZKA ZAPAŁA: 6571025605. REGON FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA ANGELINA AGNIESZKA ZAPAŁA: 29060119200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA ZAPAŁA
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA ANGELINA AGNIESZKA ZAPAŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.