Zarząd firmy FIRMA HANDLOWA TEXTIM - MEGA-SAM JERZY TARKA - JERZY TARKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JERZY TARKA (CEIDG)
JERZY TARKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA TEXTIM - MEGA-SAM JERZY TARKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1989-01-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PŁOCKA 25, PL-09-500, GOSTYNIN. Główny zakres działalności JERZY TARKA to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni i inne. NIP FIRMA HANDLOWA TEXTIM - MEGA-SAM JERZY TARKA: 7750005583. REGON FIRMA HANDLOWA TEXTIM - MEGA-SAM JERZY TARKA: 00473678400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JERZY TARKA
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA TEXTIM - MEGA-SAM JERZY TARKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.