Zarząd firmy FIRMA HANDLOWA SKUPIEŃ IZABELA - IZABELA SKUPIEŃ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-01
Działalność gospodarcza IZABELA SKUPIEŃ (CEIDG)
IZABELA SKUPIEŃ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA SKUPIEŃ IZABELA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. IGNACEGO PADEREWSKIEGO 34, PL-59-300, LUBIN. Główny zakres działalności IZABELA SKUPIEŃ to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach. NIP FIRMA HANDLOWA SKUPIEŃ IZABELA: 6111303072. REGON FIRMA HANDLOWA SKUPIEŃ IZABELA: 39106078900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się IZABELA SKUPIEŃ
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA SKUPIEŃ IZABELA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.