Zarząd firmy FIRMA HANDLOWA, SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY SMORAWA GRZEGORZ - GRZEGORZ SMORAWA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ SMORAWA (CEIDG)
GRZEGORZ SMORAWA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA, SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY SMORAWA GRZEGORZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 8A, PL-98-400, GÓRKA WIERUSZOWSKA. Główny zakres działalności GRZEGORZ SMORAWA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWA, SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY SMORAWA GRZEGORZ: 9970049000. REGON FIRMA HANDLOWA, SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY SMORAWA GRZEGORZ: 10048655400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ SMORAWA
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA, SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY SMORAWA GRZEGORZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.