Zarząd firmy FIRMA HANDLOWA - PRODUKCYJNA MJ MARZENNA JANKOWICZ - MARZENNA JANKOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARZENNA JANKOWICZ (CEIDG)
MARZENNA JANKOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA - PRODUKCYJNA MJ MARZENNA JANKOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-05-06 i ma swoją siedzibę pod adresem 63, PL-32-014, DĄBROWA. Główny zakres działalności MARZENNA JANKOWICZ to Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich (PKD główne: 46.36.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach. NIP FIRMA HANDLOWA - PRODUKCYJNA MJ MARZENNA JANKOWICZ: 6830002362. REGON FIRMA HANDLOWA - PRODUKCYJNA MJ MARZENNA JANKOWICZ: 35655535700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARZENNA JANKOWICZ
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA - PRODUKCYJNA MJ MARZENNA JANKOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.