Zarząd firmy Firma Handlowa PATRYŚ Patrycjusz Hamberger - Patrycjusz Hamberger, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-09-14
Działalność gospodarcza Patrycjusz Hamberger (CEIDG)
Patrycjusz Hamberger prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA PATRYŚ PATRYCJUSZ HAMBERGER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-08-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRYDERYKA CHOPINA 61, PL-58-400, KAMIENNA GÓRA. Główny zakres działalności Patrycjusz Hamberger to Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.79.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP FIRMA HANDLOWA PATRYŚ PATRYCJUSZ HAMBERGER: 6141079484. REGON FIRMA HANDLOWA PATRYŚ PATRYCJUSZ HAMBERGER: 36216169400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Patrycjusz Hamberger
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA PATRYŚ PATRYCJUSZ HAMBERGER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.