Zarząd firmy FIRMA HANDLOWA MARCIN Aneta Hełmecka - Aneta Hełmecka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aneta Hełmecka (CEIDG)
Aneta Hełmecka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA MARCIN ANETA HEŁMECKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WROCŁAWSKA 11, PL-51-361, WILCZYCE. Główny zakres działalności Aneta Hełmecka to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność obiektów kulturalnych i inne. NIP FIRMA HANDLOWA MARCIN ANETA HEŁMECKA: 9111380849. REGON FIRMA HANDLOWA MARCIN ANETA HEŁMECKA: 02005182600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aneta Hełmecka
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA MARCIN ANETA HEŁMECKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ceny mieszkań nie pędzą już w górę. To zasługa dużej podaży
W umowach notarialnych z października nadal widać podwyżki cen mieszkań, choć już nie tak duże jak miesiąc wcześniej. Eksperci chętniej też wróżą przeceny na rynku nieruchomości.
Pomysł na OKI cieszy rynek. Limity na zagranicę nie odstraszają
Limit inwestycji zagranicznych jest przyjmowany ze zrozumieniem, choć z perspektywy inwestorów indywidualnych nie jest to idealne rozwiązanie.
Francja wyprzedza Niemcy w technologiach, Polska patrzy i naśladuje
W modelach AI rękawice Amerykanom są w stanie rzucić Francuzi. To nie jest przypadek, a element większego trendu.