Zarząd firmy FIRMA HANDLOWA LUKAS ŁUKASZ KURDZIEL - ŁUKASZ KURDZIEL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ŁUKASZ KURDZIEL (CEIDG)
ŁUKASZ KURDZIEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA LUKAS ŁUKASZ KURDZIEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-03-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 40A, PL-44-310, RADLIN. Główny zakres działalności ŁUKASZ KURDZIEL to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja mebli biurowych i sklepowych, produkcja pozostałych mebli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWA LUKAS ŁUKASZ KURDZIEL: 6472281908. REGON FIRMA HANDLOWA LUKAS ŁUKASZ KURDZIEL: 24151625700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ KURDZIEL
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA LUKAS ŁUKASZ KURDZIEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.