Zarząd firmy FIRMA HANDLOWA- KWIACIARNIA PSZCZÓŁKA ŁUCJA KRZYSIAK - ŁUCJA KRZYSIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ŁUCJA KRZYSIAK (CEIDG)
ŁUCJA KRZYSIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA- KWIACIARNIA PSZCZÓŁKA ŁUCJA KRZYSIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-02-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SOBIESKIEGO 58, PL-34-480, JABŁONKA. Główny zakres działalności ŁUCJA KRZYSIAK to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP FIRMA HANDLOWA- KWIACIARNIA PSZCZÓŁKA ŁUCJA KRZYSIAK: 7352410019. REGON FIRMA HANDLOWA- KWIACIARNIA PSZCZÓŁKA ŁUCJA KRZYSIAK: 12112930300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUCJA KRZYSIAK
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA- KWIACIARNIA PSZCZÓŁKA ŁUCJA KRZYSIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.