Zarząd firmy FIRMA HANDLOWA KRISS KRZYSZTOF NIEDZIELA - KRZYSZTOF NIEDZIELA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF NIEDZIELA (CEIDG)
KRZYSZTOF NIEDZIELA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA KRISS KRZYSZTOF NIEDZIELA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-11-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FELIKSA CZAJKOWSKIEGO 94, PL-38-400, KROSNO. Główny zakres działalności KRZYSZTOF NIEDZIELA to Sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.77.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWA KRISS KRZYSZTOF NIEDZIELA: 6841360119. REGON FIRMA HANDLOWA KRISS KRZYSZTOF NIEDZIELA: 180177285.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF NIEDZIELA
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA KRISS KRZYSZTOF NIEDZIELA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld