Zarząd firmy Firma Handlowa Green Punkt Natalia Doktorczyk - Natalia Doktorczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Natalia Doktorczyk (CEIDG)
Natalia Doktorczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA GREEN PUNKT NATALIA DOKTORCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 54, PL-41-500, CHORZÓW. Główny zakres działalności Natalia Doktorczyk to Działalność taksówek osobowych (PKD główne: 49.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWA GREEN PUNKT NATALIA DOKTORCZYK: 6272747710. REGON FIRMA HANDLOWA GREEN PUNKT NATALIA DOKTORCZYK: 365444760.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Natalia Doktorczyk
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA GREEN PUNKT NATALIA DOKTORCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.