Zarząd firmy Firma Handlowa GRACA Rybaczek - Graca Edyta - Edyta Rybaczek-Graca, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Edyta Rybaczek-Graca (CEIDG)
Edyta Rybaczek-Graca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA GRACA RYBACZEK - GRACA EDYTA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem BRODY 11, PL-34-130, KALWARIA ZEBRZYDOWSKA. Główny zakres działalności Edyta Rybaczek-Graca to Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych (PKD główne: 46.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP FIRMA HANDLOWA GRACA RYBACZEK - GRACA EDYTA: 5511582081. REGON FIRMA HANDLOWA GRACA RYBACZEK - GRACA EDYTA: 85257231400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Edyta Rybaczek-Graca
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA GRACA RYBACZEK - GRACA EDYTA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych