Sprawozdania finansowe Firma Handlowa Eb Sekuła Zbigniew, Sekuła Ewa
Dane bilansowe FIRMA HANDLOWA EB SEKUŁA ZBIGNIEW, SEKUŁA EWA
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 607 826,19 | 2 353 392,78 | 3 280 300,56 | 4 756 265,66 | 5 581 469,76 | 5 822 626,57 |
A. Aktywa trwałe | 22 871,09 | 27 358,49 | 26 128,93 | 20 078,98 | 28 426,39 | 95 002,05 |
B. Aktywa obrotowe | 2 584 955,10 | 2 326 034,29 | 3 254 171,63 | 4 736 186,68 | 5 553 043,37 | 5 727 624,52 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 2 607 826,19 | 2 353 392,78 | 3 280 300,56 | 4 756 265,66 | 5 581 469,76 | 5 822 626,57 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 572 052,99 | 553 535,31 | 599 949,60 | 1 950 149,43 | 1 314 685,78 | 1 261 601,40 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 035 773,20 | 1 799 857,47 | 2 680 350,96 | 2 806 116,23 | 4 266 783,98 | 4 561 025,17 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 96 502,25 | 0,00 | 759 917,38 | 1 600 963,53 | 1 403 153,76 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 035 773,20 | 1 703 355,22 | 2 680 350,96 | 2 046 198,85 | 2 665 820,45 | 3 157 871,41 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.