Zarząd firmy FIRMA HANDLOWA CENTRUM CELINA ŻOŁNOWSKA - CELINA ŻOŁNOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza CELINA ŻOŁNOWSKA (CEIDG)
CELINA ŻOŁNOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA CENTRUM CELINA ŻOŁNOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-12-28 i ma swoją siedzibę pod adresem CZĘSTOCHOWSKA 52, PL-42-160, KRZEPICE. Główny zakres działalności CELINA ŻOŁNOWSKA to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWA CENTRUM CELINA ŻOŁNOWSKA: 5740012155. REGON FIRMA HANDLOWA CENTRUM CELINA ŻOŁNOWSKA: 15090036800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się CELINA ŻOŁNOWSKA
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA CENTRUM CELINA ŻOŁNOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w