Zarząd firmy FIRMA HANDLOWA BAT-BUT AGNIESZKA GOŁ-PIŚNIAK - AGNIESZKA GOŁ-PIŚNIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA GOŁ-PIŚNIAK (CEIDG)
AGNIESZKA GOŁ-PIŚNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA BAT-BUT AGNIESZKA GOŁ-PIŚNIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-12-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RYNEK 5-, PL-42-141, PRZYSTAJŃ. Główny zakres działalności AGNIESZKA GOŁ-PIŚNIAK to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP FIRMA HANDLOWA BAT-BUT AGNIESZKA GOŁ-PIŚNIAK: 5741402651. REGON FIRMA HANDLOWA BAT-BUT AGNIESZKA GOŁ-PIŚNIAK: 15199546000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA GOŁ-PIŚNIAK
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA BAT-BUT AGNIESZKA GOŁ-PIŚNIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych