Zarząd firmy Firma Handlowa Auto A.m. Skrzypczak, W. Pytlak - Skrzypczak Alicja Stanisława
Skrzypczak Alicja Stanisława jest w zarządzie KRS FIRMA HANDLOWA AUTO A.M. SKRZYPCZAK, W. PYTLAK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Skrzypczak Alicja Stanisława jest również w zarządzie FIRMA HANDLOWA AUTO A.M. SKRZYPCZAK, W. PYTLAK, która została założona 2002-03-04 i ma siedzibę przy OŚ. SŁONECZNE 32 A, PL-27-400, OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI. KRS FIRMA HANDLOWA AUTO A.M. SKRZYPCZAK, W. PYTLAK zajmuje się sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWA AUTO A.M. SKRZYPCZAK, W. PYTLAK: 6610005269. REGON FIRMA HANDLOWA AUTO A.M. SKRZYPCZAK, W. PYTLAK: 290236278.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Skrzypczak Alicja Stanisława
Pozostali członkowie zarządu
Witold Tadeusz Pytlak | ||
Marek Skrzypczak |
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA AUTO A.M. SKRZYPCZAK, W. PYTLAK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje