Zarząd firmy Firma Handlowa ARNO Marek Jedliński - Marek Jedliński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Jedliński (CEIDG)
Marek Jedliński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA ARNO MAREK JEDLIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRYMASA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 72, PL-22-400, ZAMOŚĆ. Główny zakres działalności Marek Jedliński to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego, naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z tłumaczeniami i inne. NIP FIRMA HANDLOWA ARNO MAREK JEDLIŃSKI: 9220016829. REGON FIRMA HANDLOWA ARNO MAREK JEDLIŃSKI: 95016994700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Jedliński
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA ARNO MAREK JEDLIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może