Firma Firma Handlowa AGART Artur Zieliński
Adres | 95A, PL-38-471, PRZYBÓWKA | |
Województwo | podkarpackie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma FIRMA HANDLOWA AGART ARTUR ZIELIŃSKI została założona 2006-04-29 i obecnie mieści się przy 95A, PL-38-471, PRZYBÓWKA. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje pracy tymczasowej, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, pozyskiwanie pracy i pracowników, sprzątanie obiektów, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, transport drogowy towarów i przeprowadzki, udostępnianie pracowników, usługi reklamowe, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Firma Handlowa AGART Artur Zieliński (REGON 18011953700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.