Zarząd firmy FIRMA HANDLOWA ABC; SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY ABC ANNA WIDZYK - ANNA WIDZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA WIDZYK (CEIDG)
ANNA WIDZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWA ABC; SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY ABC ANNA WIDZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-05-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 26, PL-41-800, ZABRZE. Główny zakres działalności ANNA WIDZYK to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, badanie rynku i opinii publicznej, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWA ABC; SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY ABC ANNA WIDZYK: 6481713218. REGON FIRMA HANDLOWA ABC; SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY ABC ANNA WIDZYK: 276521972.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA WIDZYK
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWA ABC; SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY ABC ANNA WIDZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.