Zarząd firmy Firma Gastronomiczno-Handlowa Wrona Barbara Wrona,Jerzy Wrona - Wrona Barbara
Wrona Barbara jest w zarządzie KRS FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA WRONA BARBARA WRONA,JERZY WRONA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wrona Barbara jest również w zarządzie FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA WRONA BARBARA WRONA,JERZY WRONA, która została założona 2003-01-09 i ma siedzibę przy PIŁSUDSKIEGO 10, PL-34-600, LIMANOWA. KRS FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA WRONA BARBARA WRONA,JERZY WRONA zajmuje się sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych, sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych, sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych i inne. NIP FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA WRONA BARBARA WRONA,JERZY WRONA: 7371932718. REGON FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA WRONA BARBARA WRONA,JERZY WRONA: 492837389.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wrona Barbara
Pozostali członkowie zarządu
Jerzy Ryszard Wrona |
Więcej informacji o FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA WRONA BARBARA WRONA,JERZY WRONA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.