Zarząd firmy FIRMA BUDOWLANA KAM-TOM KAMIL PODBURACZYŃSKI - KAMIL PODBURACZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAMIL PODBURACZYŃSKI (CEIDG)
KAMIL PODBURACZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA BUDOWLANA KAM-TOM KAMIL PODBURACZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-09-21 i ma swoją siedzibę pod adresem 20, PL-69-200, OSTRÓW. Główny zakres działalności KAMIL PODBURACZYŃSKI to Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian (PKD główne: 43.33.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP FIRMA BUDOWLANA KAM-TOM KAMIL PODBURACZYŃSKI: 4290084070. REGON FIRMA BUDOWLANA KAM-TOM KAMIL PODBURACZYŃSKI: 389966617.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAMIL PODBURACZYŃSKI
Więcej informacji o FIRMA BUDOWLANA KAM-TOM KAMIL PODBURACZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby