Zarząd firmy FIRMA AKKKP Piotr Janowski - PIOTR JANOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-06-28
Działalność gospodarcza PIOTR JANOWSKI (CEIDG)
PIOTR JANOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA AKKKP PIOTR JANOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-04-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. AUGUSTA LEWAKOWSKIEGO 31, PL-38-400, KROSNO. Główny zakres działalności PIOTR JANOWSKI to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA AKKKP PIOTR JANOWSKI: 6841201496. REGON FIRMA AKKKP PIOTR JANOWSKI: 180605634.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR JANOWSKI
Więcej informacji o FIRMA AKKKP PIOTR JANOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.