Firma FIRMA ADDO NETWORK MARKETING ADAM DOROSZKO
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Numery rachunków bankowych |
PL29 1020 1954 0000 7802 0395 6893
|
Działalność PKD:
Firma FIRMA ADDO NETWORK MARKETING ADAM DOROSZKO została założona 1997-06-09 i obecnie mieści się przy WOJCIECHA KORFANTEGO 34, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, doradztwo związane z zarządzaniem, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność profesjonalna, pozostała telekomunikacja, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż komputerów i oprogramowania, udostępnianie pracowników, usługi reklamowe, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie FIRMA ADDO NETWORK MARKETING ADAM DOROSZKO (REGON 21032370000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów

Meble, RTV i AGD. Po recesji przyszło ożywienie, ale bez dawnych wzrostów
Polski rynek RTV i AGD jeszcze nie wszedł w fazę ożywienia, choć to może się wkrótce zmienić. Odbijają za to meble. Powrót do dawnej dynamiki wydaje się jednak mało prawdopodobny.