Firma FIRE PROTECTION POINT - Mateusz Przychodzki
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne |
Działalność PKD:
Firma FIRE PROTECTION POINT - MATEUSZ PRZYCHODZKI została założona 2024-07-08 i obecnie mieści się przy UL. LEŚNA 7, PL-05-083, ZABORÓW. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy jakości żywności, doradztwo związane z zarządzaniem, instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, naprawa i konserwacja maszyn, obsługa systemów bezpieczeństwa, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, specjalistyczne projektowanie, usługi na rzecz całego społeczeństwa, usługi w zakresie informacji, utrzymanie porządku w budynkach, wspomagające ubezpieczenia. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie FIRE PROTECTION POINT - Mateusz Przychodzki (REGON 52909299800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony. Premier: to prowokacja na dużą skalę
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.