Zarząd firmy FIRE-BHP OBSŁUGA BHP I PPOŻ PIOTR WOLIŃSKI - PIOTR WOLIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR WOLIŃSKI (CEIDG)
PIOTR WOLIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRE-BHP OBSŁUGA BHP I PPOŻ PIOTR WOLIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MYŚLIWSKA 119B13, PL-80-283, GDAŃSK. Główny zakres działalności PIOTR WOLIŃSKI to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP FIRE-BHP OBSŁUGA BHP I PPOŻ PIOTR WOLIŃSKI: 7171692563. REGON FIRE-BHP OBSŁUGA BHP I PPOŻ PIOTR WOLIŃSKI: 260453993.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR WOLIŃSKI
Więcej informacji o FIRE-BHP OBSŁUGA BHP I PPOŻ PIOTR WOLIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby