Zarząd firmy FINAL FRAME MAŁGORZATA KRYSIŃSKA - MAŁGORZATA KRYSIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA KRYSIŃSKA (CEIDG)
MAŁGORZATA KRYSIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FINAL FRAME MAŁGORZATA KRYSIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-03-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PILCZYCKA 140A11, PL-54-144, WROCŁAW. Główny zakres działalności MAŁGORZATA KRYSIŃSKA to Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD główne: 74.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP FINAL FRAME MAŁGORZATA KRYSIŃSKA: 6182065941. REGON FINAL FRAME MAŁGORZATA KRYSIŃSKA: 38563088900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA KRYSIŃSKA
Więcej informacji o FINAL FRAME MAŁGORZATA KRYSIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach