Zarząd firmy FILAN CONSULTING TOMASZ FILANOWICZ - TOMASZ FILANOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ FILANOWICZ (CEIDG)
TOMASZ FILANOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FILAN CONSULTING TOMASZ FILANOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CHOŁONIEWSKIEGO 5116, PL-85-127, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności TOMASZ FILANOWICZ to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP FILAN CONSULTING TOMASZ FILANOWICZ: 5542893296. REGON FILAN CONSULTING TOMASZ FILANOWICZ: 384265956.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ FILANOWICZ
Więcej informacji o FILAN CONSULTING TOMASZ FILANOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby