Firma Fiber-Tech Przemysław Kowieszko
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji |
Działalność PKD:
Firma FIBER-TECH PRZEMYSŁAW KOWIESZKO została założona 2024-06-03 i obecnie mieści się przy UL. LEONA BERENSONA 55H102, PL-03-287, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pozostała telekomunikacja. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, telekomunikacja bezprzewodowa, telekomunikacja przewodowa, telekomunikacja satelitarna, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane ze sportem, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Fiber-Tech Przemysław Kowieszko (REGON 36543418700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.