Zarząd firmy FHU WŁABOR WŁADYSŁAW BORYSIONEK - WŁADYSŁAW BORYSIONEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WŁADYSŁAW BORYSIONEK (CEIDG)
WŁADYSŁAW BORYSIONEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FHU WŁABOR WŁADYSŁAW BORYSIONEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-04-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOSSAKA 102, PL-64-920, PIŁA. Główny zakres działalności WŁADYSŁAW BORYSIONEK to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, transport drogowy towarów, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP FHU WŁABOR WŁADYSŁAW BORYSIONEK: 7641061714. REGON FHU WŁABOR WŁADYSŁAW BORYSIONEK: 33059689100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WŁADYSŁAW BORYSIONEK
Więcej informacji o FHU WŁABOR WŁADYSŁAW BORYSIONEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.