Zarząd firmy FHU USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ŁUKASZ WRONA - ŁUKASZ WRONA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-31
Działalność gospodarcza ŁUKASZ WRONA (CEIDG)
ŁUKASZ WRONA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FHU USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ŁUKASZ WRONA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-07-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZARYCH SZEREGÓW 312, PL-32-065, KRZESZOWICE. Główny zakres działalności ŁUKASZ WRONA to Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych (PKD główne: 43.35.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła i inne. NIP FHU USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ŁUKASZ WRONA: 5130019868. REGON FHU USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ŁUKASZ WRONA: 12259505900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ WRONA
Więcej informacji o FHU USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ŁUKASZ WRONA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.