Zarząd firmy FHU Multiserwis Sadowski Waldemar - Waldemar Sadowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Waldemar Sadowski (CEIDG)
Waldemar Sadowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FHU MULTISERWIS SADOWSKI WALDEMAR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem WIEJSKA 47, PL-12-220, RUCIANE-NIDA. Główny zakres działalności Waldemar Sadowski to Naprawa i konserwacja maszyn (PKD główne: 33.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FHU MULTISERWIS SADOWSKI WALDEMAR: 8491003212. REGON FHU MULTISERWIS SADOWSKI WALDEMAR: 790115820.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Waldemar Sadowski
Więcej informacji o FHU MULTISERWIS SADOWSKI WALDEMAR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.