Zarząd firmy FHU FLEXI GRZEGORZ KOSTECKI - GRZEGORZ KOSTECKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-04-30
Działalność gospodarcza GRZEGORZ KOSTECKI (CEIDG)
GRZEGORZ KOSTECKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FHU FLEXI GRZEGORZ KOSTECKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-07-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRANKLINA ROOSEVELTA 81, PL-41-800, ZABRZE. Główny zakres działalności GRZEGORZ KOSTECKI to Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 43.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów i inne. NIP FHU FLEXI GRZEGORZ KOSTECKI: 6412290269. REGON FHU FLEXI GRZEGORZ KOSTECKI: 24014393700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ KOSTECKI
Więcej informacji o FHU FLEXI GRZEGORZ KOSTECKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może