Firma FESTUCA Adam Kostrzewa; Gold Best Audio
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL35 1140 2004 0000 3202 4709 2682
PL89 1090 1304 0000 0001 1540 4628 |
Działalność PKD:
Firma FESTUCA ADAM KOSTRZEWA; GOLD BEST AUDIO została założona 2007-06-11 i obecnie mieści się przy UL. SPORTOWA 60, PL-95-082, DOBROŃ. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego, naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie FESTUCA Adam Kostrzewa; Gold Best Audio (REGON 47168023400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Dietetyczka przekuła swoje choroby w milionowy biznes
Skąd środki na obronność Europy? Amerykanie zmieniają podejście
Jest kapitał publiczny na europejskie, w tym polskie, inwestycje zbrojeniowe, a prywatny powinien się znaleźć. Inwestorzy i producenci z USA są zainteresowani.
Wittchen zmienia mix produktowy i szykuje nową strategię
Udało się odwrócić spadkowy trend. W III kwartale sprzedaż i zyski Wittchena wyraźnie odbiły po słabym półroczu. W ujęciu narastającym po dziewięciu miesiącach firma pozostaje jednak pod presją