Zarząd firmy FEST TEAM Janusz Adamowski - Janusz Adamowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Janusz Adamowski (CEIDG)
Janusz Adamowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FEST TEAM JANUSZ ADAMOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-12-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 23, PL-48-100, LISIĘCICE. Główny zakres działalności Janusz Adamowski to Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 77.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, działalność fotograficzna, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP FEST TEAM JANUSZ ADAMOWSKI: 7481577827. REGON FEST TEAM JANUSZ ADAMOWSKI: 38775411800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Janusz Adamowski
Więcej informacji o FEST TEAM JANUSZ ADAMOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami