Zarząd firmy Felgenhauer Material Handling - Kret Tomasz Jan, członek zarządu
Kret Tomasz Jan jest w zarządzie KRS FELGENHAUER MATERIAL HANDLING
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kret Tomasz Jan jest również w zarządzie FELGENHAUER MATERIAL HANDLING, która została założona 2011-03-09 i ma siedzibę przy UL. TARNOPOLSKA 12, PL-68-320, JASIEŃ. KRS FELGENHAUER MATERIAL HANDLING zajmuje się pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, kontrola i wydawanie opinii o stanie technicznym przewodów kominowych oraz wentylacyjnych, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP FELGENHAUER MATERIAL HANDLING: 8971771678. REGON FELGENHAUER MATERIAL HANDLING: 021480340.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kret Tomasz Jan
Pozostali członkowie zarządu
Wolfgang Felgenhauer | członek zarządu |
Więcej informacji o FELGENHAUER MATERIAL HANDLING
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby