Firma Faspandi
Adres | UL. FRANCISZKA BOHOMOLCA 21, PL-01-613, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Strona internetowa | faspandi.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy |
Numery rachunków bankowych |
PL10 1160 2202 0000 0003 3021 8791
PL14 1940 1210 0103 6725 0010 0000
PL25 1160 2202 0000 0003 3021 8715
PL33 1160 2202 0000 0003 3021 8862 PL41 1160 2202 0000 0003 5166 4157 PL62 1940 1210 0103 6725 0011 0000 |
Działalność PKD:
Firma FASPANDI została założona 2017-05-31 i obecnie mieści się przy UL. FRANCISZKA BOHOMOLCA 21, PL-01-613, WARSZAWA. Główna działalność firmy to wspomagające transport. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, doradztwo związane z zarządzaniem, kupno i sprzedaż nieruchomości, magazynowanie paliw gazowych, sprzątanie obiektów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 4 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-12.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Faspandi (REGON 36744308400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.