Zarząd firmy Fash Media - Kosobudzka Judyta, członek zarządu
Kosobudzka Judyta jest w zarządzie KRS FASH MEDIA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kosobudzka Judyta jest również w zarządzie FASH MEDIA, która została założona 2015-09-08 i ma siedzibę przy UL. SARMACKA 4A, PL-02-972, WARSZAWA. KRS FASH MEDIA zajmuje się działalność portali internetowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, działalność związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, usługi związane z oprogramowaniem i doradztwem w zakresie informatyki i usługi powiązane , działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, działalność wyszukiwarek internetowych oraz pozostała działalność usługowa w zakresie informacji i inne. NIP FASH MEDIA: 5272744220. REGON FASH MEDIA: 36246116600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kosobudzka Judyta
Pozostali członkowie zarządu
Paweł Jan Olszewski | członek zarządu | |
Anna Maria Łagowska | członek zarządu |
Więcej informacji o FASH MEDIA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.