Zarząd firmy FARMAB Spółka Cywilna Kołacińska Beata - Beata Kołacińska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Beata Kołacińska (CEIDG)
Beata Kołacińska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FARMAB SPÓŁKA CYWILNA KOŁACIŃSKA BEATA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLSKA 3, PL-05-650, CHYNÓW. Główny zakres działalności Beata Kołacińska to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP FARMAB SPÓŁKA CYWILNA KOŁACIŃSKA BEATA: 7971080560. REGON FARMAB SPÓŁKA CYWILNA KOŁACIŃSKA BEATA: 14585563400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Beata Kołacińska
Więcej informacji o FARMAB SPÓŁKA CYWILNA KOŁACIŃSKA BEATA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.