Sprawozdania finansowe Farma Wiatrowa Bejsce
Dane bilansowe FARMA WIATROWA BEJSCE
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 319 477,83 | 3 150 321,84 | 4 112 267,90 | 5 694 985,63 | 6 327 130,98 |
A. Aktywa trwałe | 2 275 329,42 | 2 882 120,81 | 3 778 235,40 | 4 296 631,05 | 5 889 963,51 |
B. Aktywa obrotowe | 44 148,41 | 268 201,03 | 334 032,50 | 1 398 354,58 | 437 167,47 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 2 319 477,83 | 3 150 321,84 | 4 112 267,90 | 5 694 985,63 | 6 327 130,98 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 2 209 486,56 | 2 193 963,98 | 2 140 163,34 | 2 130 084,80 | 2 130 087,35 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 109 991,27 | 956 357,86 | 1 972 104,56 | 3 564 900,83 | 4 197 043,63 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 109 991,27 | 956 357,86 | 1 965 182,36 | 3 558 001,73 | 4 189 282,97 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.