Zarząd firmy FARM TASTE Przemysław Kołodziej - Przemysław Kołodziej, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Przemysław Kołodziej (CEIDG)
Przemysław Kołodziej prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FARM TASTE PRZEMYSŁAW KOŁODZIEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-12-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALINY SZAPOCZNIKOW 1052, PL-62-800, KALISZ. Główny zakres działalności Przemysław Kołodziej to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych, działalność związana z pakowaniem, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FARM TASTE PRZEMYSŁAW KOŁODZIEJ: 6182195537. REGON FARM TASTE PRZEMYSŁAW KOŁODZIEJ: 52383870600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław Kołodziej
Więcej informacji o FARM TASTE PRZEMYSŁAW KOŁODZIEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.